Enter your search terms:
Top
 

Co je důležité vědět než půjdu na první lekci jógy, cvičení?

Jaký druh jógy nebo cvičení si vybrat?

Jakýkoliv vám přijde ten správný. Pokud se nemůžete rozhodnout, kterou jógu nebo které cvičení zvolit nebo potřebujete-li ke svému rozhodnutí nějakou informaci, neváhejte nám zavolat. Rádi Vám poradíme.

 

Předplacený půlroční kurz – Jóga pro začátečníky, pokročilé i mírně pokročilé, Hatha jóga, Tai ti, Baby masáže, Jóga pro děti, Tanečky pro nejmenší, Ženský TANEC, pohybové hrátky s kojenci a batolátky, latina, cvičení pod vedením Anny Miskei, cvičení s dětmi v šátku a výtvarné dílničky
->  zápis do těchto kurzů je časově omezený, všechny lekce na sebe navazují a postupuje se “po levelech” dál a hlouběji, začíná se od jednoduchých cviků a technik a pokračuje náročnějšími cviky, ásanami a praktikami. Jsou určené pro lidi nebo děti, co chtějí na sobě pracovat postupně, systematicky a jít i „pod povrch cvičení“. V kurzu se vidíte a praktikujete se stejnými lidmi, což je velké plus z hlediska pohody, uvolnění a snadnějšího postupu. Utváří se Vám nový okruh známých či přátel. Máte své místo v kurzu rezervované a počítá se s Vámi. Předplacení je též zaručenou motivační záležitostí. Přihlášení je možné na email či telefon, též můžete přijít v době zápisu do kurzů, vyzkoušet a v případě zájmu chodit a na druhé lekci zaplatit kurzovné. V této sezóně máte v každém kurzu 2 lekce zdarma pro případ, že byste nemohli někdy přijít :)

 

Otevřené lekce – Power jóga, Formování postavy a zumba
->  jsou určené pro ty, co se nechtějí až tak vázat, pro ty co chtějí chodit méně pravidelně a bez rezervace. Též pro ty kteří chodí na kurzy předplacené a občas chtějí hodinu v týdnu ”navíc”. Na tyto kurzy můžete přijít kdykoliv, vyzkoušet, zaplatit za lekci na místě a na další hodině v případě zájmu zakoupit pernamentku, kterou máte předplaceno 10 lekcí. Permanentky jsou plně přenosné, tzn že je můžete uplatnit na jakýkoliv otevřený kurz a kurzy můžete mezi sebou i kombinovat a střídat. Též můžete permanentku půjčit svým blízkým (např. v případě, že byste nestíhali “vychodit” počet hodin apod). Permanentky mají platnost vždy 12 týdnů a jsou k zakoupení přímo na lekcích a v týdenním kalendáři jsou zapsané zeleně – vybírejte zde http://www.shakticentrum.cz/#calendar.

Co s sebou?

Na jógu:
• jógamatka, pokud možno neklouzavá podložka (máme ve studiu nějaké k zapůjčení)
• pohodlné oblečení, které nebrání pohybu a kůži dýchání
• deka či pléd na závěrečnou relaxaci

Na dětskou jógu:
• jógamatka, pokud možno neklouzavá podložka (máme ve studiu nějaké k zapůjčení)
• pohodlné oblečení, které nebrání pohybu a kůži dýchání
• pití

Na meditace, relaxace, pránajámu:
• jógamatka, deka
• případně meditační polštářek
• láhev s pitím
• pohodlné teplejší sportovní oblečení doporučujeme teplé ponožky

Na Tai ti:
• volné vzdušné kalhoty (tepláky)
• triko (halenu)
• čisté boty s tenkou podrážkou (ne botasky)

Na zdravotní a kondiční cvičení:
• pití
• podložku na cvičení
• ručník – důležité pro případné vypodložení při předsunu hlavy

Na cvičení s dětmi a batolátky, na výtvarné dílničky, na dětské tanečky:
• pití (svačinku dle potřeby)
• pohodlné oblečení
• přezůvky (nejsou nutností)

Na ženský tanec:
• podložka na rozcvičení
• láhev s pitím
• pohodlné oblečení, tančí se naboso

Jak a kdy se dostavit na lekci?

Přijďte nejlépe 10 minut před začátkem lekce. V klidu se můžete připravit v šatně, popřípadě se před začátkem na leccos zeptat lektora. Po cestě centrem berte ohled na právě probíhající lekce a chovejte se tiše. Nakonec už i toto ztišení je přínosem pro Vás samotné :)

Jak často chodit?

Praktikování jógy několikrát týdně přinese své ovoce ve formě rovnováhy a spojení vnitřku z vnějškem mnohem rychleji a účinněji, než jen jedna lekce týdně. Stejně tak zdravotní cvičení alespoň 2x do týdne má na Vaše tělo znatelně větší a lepší vliv nežli cvičení jednou týdně.

 

RADY PRO CVIČENÍ:

  • 2 hodiny před cvičením již nejezte těžká jídla
  • cvičte podle svých možností
  • cvičte pravidelně, jedině pravidelnou praxí se budete posouvat dál a zanedlouho uvidíte i ucítíte pozitivní změny           na fyzické i psychické úrovni
  • respektujte své tělo, nesoutěžte s ostatními, ani sami se sebou,
  • neporovnávejte se, vnímejte signály co Vám tělo dává,
  • pokud cítíte, že už nemůžete, odpočiňte si
  • vědomě se soustřeďte na dech a dýchejte plynule po celou dobu cvičení
  • pozornost směřujte k sobě
  • jógové ásány (pozice) cvičte tak, aby jste se v nich cítili dobře

 

Dodržování základní jógové etikety.

Již před vstupem do sálu, kde praktikujeme si uvědomte, že sem jdete kvůli sobě a nechte všechny záležitosti z minulosti a z budoucnosti za vstupními dveřmi. Jen ohleduplnost bereme s sebou. Zachovejte v sálu ticho a nerušte mluvením ostatní. Stejně tak po skončení lekce v tichosti opustíme sál, abychom nerušili prožitek a účinky jógy u ostatních. Ego nechávejte v nečinnosti. Nesrovnávejte se s ostatními. Každý jsme jiný a jóga není soutěž. Je to cesta, na které každý dosáhne svého cíle jinou rychlostí :)
Další věc, kterou určitě při vstupu prosíme vypněte, je zvuk ale i vibrace na Vašem mobilním telefonu.

Teď už všechno nejpotřebnější víte, tak prostě přijďte. Těšíme se na Vás :)